English

فرمانده سپاه فجر فارس:

تنوع در پژوهش، ظرفیت‌ها و ارتباطات در راستای هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه اگر فردی می‌خواهد در موضوعی موفق شود، باید از مسیر علمی آن عبور کند، گفت: متنوع فکر کنید چون زمینه‌ها متنوع است. تنوع در پژوهش، تنوع در ظرفیت‌ها و ارتباطات مختلف در راستای هم‌افزایی را در دستور کار خود داشته باشید.

تنوع در پژوهش، ظرفیت‌ها و ارتباطات در راستای هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در نشست فصلی مدیران علمی نواحی سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: کارهای سپاه بسیار متنوع است و درعین حال از هیچ کاری شانه خالی نمی کند و این تنوع نباید مانع موفقیت مجموعه شود.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج صرفا یک نهاد نظامی نیست و به منظور استفاده از ظرفیت مردم برای حل مسائل مختلف از جمله فرهنگی، عمرانی، علمی و ... تشکیل شده است.

سردار بوعلی با بیان اینکه اگر فردی میخواهد در موضوعی موفق شود، باید از مسیر علمی آن عبور کند، اذعان داشت: متنوع فکر کنید چون زمینه ها متنوع است. تنوع در پژوهش، تنوع در ظرفیت ها و ارتباطات مختلف در راستای هم افزایی را در دستورکار خود داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه سپاه فجر فارس در نظر دارد که مراکز علمی و پژوهشی خود را در سطح استان گسترش دهد، تصریح کرد: ظرفیت ها و امکاناتی که وجود دارد برای همه استان است، حال آنکه ممکن است در یک شهری مثل شیراز واقع شده باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین خواستار تعیین یک مدیر علمی خواهر در هر ناحیه سپاه در شهرستان های استان فارس شد تا راحت تر و بهتر بتوان به جامعه نخبگانی بانوان خدمت رسانی کرد.

وی با ذکر اینکه ظرفیت علمی و فرهنگی در مردمان استان فارس وجود دارد، خاطر نشان کرد: فرمایش رهبری که گفتند فارس در قله است باید عملی شود و همه ما در این مسیر باید نقش آفرینی کنیم، چه بسا در حوزه هایی نظیر قرآن در قله هستیم و در موضوعات علمی نیز در نزدیکی قله حرکت می کنیم.

این مقام ارشد نظامی در استان فارس در پایان سخنانش عنوان کرد: باید در آینده ای نزدیک به مرجعیت علمی و پژوهشی در سطح کشور و حتی منطقه برسیم.

مجید میکائیلی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس نیز گفت: در حوزه های مختلفی نظیر علوم انسانی، روان شناختی، جاذبه های علمی و ... برنامه هایی عملیاتی برای نقش آفرینی با بهره گیری از ظرفیت های مختلف استان داریم.

وی با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه سردار بوعلی و هیئت رئیسه سپاه فجر فارس به موضوعات علمی عنوان کرد: به لطف خدا و توجه ویژه سردار بوعلی و هیئت رئیسه سپاه فجر فارس به موضوعات علمی، استان فارس در حوزه زیرساختی به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نگاهی توسعه ای به تمامی شهرستان های استان داریم، تصریح کرد: اولین مرکز داده شرکت های دانش بنیان و مجموعه های صنعتی کشور جلوتر از پایتخت و سایر کلانشهرها در شیراز محقق خواهد شد.

به گفته وی این مرکز داده چند هزار واحد صنعتی و چند صد شرکت دانش بنیان را پوشش خواهد داد.

در پایان نیز از چند تن از مدیران علمی نواحی سپاه فجر استان فارس با لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه