English

۱۰ مهرماه؛

جشن عاطفه ها در سراسر مدارس فارس برگزار می شود

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: این سازمان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت مدارس استان فارس و نقش آفرینی دانش آموزان، جشن با شکوه عاطفه ها را با شعار؛ پویش مشق همدل؛ آینده ساز باشید، در سراسر مدارس فارس برگزار می کند‌.

جشن عاطفه ها در سراسر مدارس فارس برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدامین کرم زاده رییس سازمان دانش‌ آموزی فارس گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک های مومنانه، جشن عاطفه ها هر ساله در ابتدای سال تحصیلی برگزار می شود.

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: سازمان دانش آموزی فارس در پی اهداف سازمانی خود؛ مهارت آموزی و مهارت ورزی فعالیت های معرفتی و اجتماعی که مصداق عینی ساحت اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، این جشن باشکوه را برگزار می کند.  

کرم زاده، هدف اصلی از برگزاری این جشن را، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مسئولیت پذیری، مشارکت جویی و همدلی با دانش آموزان نیازمند و محروم دانست.

وی گفت: در راستای رفع نیازهای دانش آموزان کم برخوردار و حمایت دانش آموزان از همکلاسی های خود، جشن عاطفه ها در روز دهم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می گردد.

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود:  این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار و امید است مبالغ خوبی جمع آوری گردد که بتوان از این طریق به دانش آموزان بی بضاعت کمک کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه