English

معاون استاندار فارس:

ارتقا وضعیت اقتصادی روستانشینان، زمینه ساز تحقق شعار سال است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از نگاه ویژه دولت به توسعه پایدار بخش روستایی خبر داد و ارتقا وضعیت اقتصادی روستانشینان را زمینه ساز تحقق شعار سال و بالندگی ایران اسلامی دانست.

ارتقا وضعیت اقتصادی روستانشینان، زمینه ساز تحقق شعار سال است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقویت دهیاری ها به توسعه روستاها می انجامد و بر این اساس طی ۶ ماه اخیر اقدامات مثبتی در حوزه حمایت از دهیاری ها انجام پذیرفته است.

وی با تشریح برخی از اقدامات حمایتی برای دهیاری ها افزود: تصویب و‌ ابلاغ تسهیلات طرح درامد زایی دهیاری ها به ارزش ۳۲۰میلیارد تومان، واریز بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری های فارس از اعتبارات مالیات برارزش افزوده و اختصاص کد اجرایی به ۶۹ دهیاری استان از مهمترین این اقدامات هستند.

رضایی در ادامه از اعطای بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات معیشتی به دهیاران سطح استان خبر داد و افزود: بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی از ماده ۵۸ و ۴۲ به حساب بیش از ۳۰۰ دهیاری واریز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تاکید بر این موضوع که دولت نگاه ویژه ای به بهداشت و سلامت روستایی دارد، بیان داشت: تعداد ۱۰۶ دستگاه ماشین جمع آوری زباله به دهیاری های سطح استان اهدا شده است.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنانش اظهار امیدواری کرد اقدامات انجام شده نقش ارزنده ای در رشد اقتصادی روستا، مهاجرت معکوس، تحقق شعار سال و ارتقا کیفیت زندگی روستانشینان ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه