English

استاندار فارس:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عظمت، شکوه و مجاهدت را به نمایش گذاشتند

استاندار فارس با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور، عظمت و شکوه و مجاهدت را به نمایش گذاشتند؛ هر ایرانی با غیرتی از این عملیات قطعا خوشحال شده است چرا که پستی و رزالت رژیم منحوس صهیونیستی برای عالمیان بیش از پیش محسوس است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عظمت، شکوه و مجاهدت را به نمایش گذاشتند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در یادواره ۳۲۳ شهید امدادگر استان در دوران دفاع مقدس که امروز ۱۱ مهرماه در سالن شورای شهر شیراز برگزار شد، به نقش ارزشمند امدادگران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حفظ جان رزمندگانی که هر کدام ذخیره ای برای انقلاب اسلامی بوده‌اند را، امدادگران ما در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشتند؛ همچنان که از ابتدا در کنار مردم بوده اند، کماکان نیز در کنار این مردم شریف و اصیل خواهند بود و در مسائل مختلف یاری‌گر آنان هستند.

استاندار فارس با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور، عظمت و شکوه و مجاهدت را به نمایش گذاشتند؛ هر ایرانی با غیرت و با شرفی از این عملیات قطعا خوشحال شده است چرا که پستی و رزالت رژیم منحوس صهیونیستی برای عالمیان بیش از پیش محسوس است.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت به دست شقی ترین موجودات به شهادت رسید، اظهار داشت: نزد خداوند هیچ پاداشی بالاتر از شهادت، آن هم به دست خبیث ترین موجودات وجود ندارد. 

یادواره شهدای امدادگر+ شیراز

ایمانیه به مواضع ایران و اسرائیل از گذشته تا به امروز اشاره ای کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج مقابله‌ و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته است و این مبارزه تا رهایی کامل مظلوم ادامه خواهد داشت.

وی به کمبودها و محدودیت های دوران هشت سال دفاع مقدس و نحوه برخورد برخی از کشورها با ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران، برخلاف گذشته، به سطحی از ایمان و اقتدار و توانمندی رسیده است که ده ها موشک را قاطعانه به قلب رژیم منحوس اسرائیل روانه می کند.

نماینده عالی دولت در فارس ایمان و اراده جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یقننا خون شهدا باعث عزت و سرافرازی ایران عزیز شده است پس همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا حداقل بخشی از دین خود را به شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان ادا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه