English

استاندار فارس مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای تولید تجهیزات مورد نیاز مخابرات

استاندار فارس در دیدار با رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید تجهیزات مورد نیاز وارد شود.

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای تولید تجهیزات مورد نیاز مخابرات
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در دیدار با ابراهیم محمود زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، خدمات ارائه شده توسط این شرکت را مهم و قابل توجه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد استفاده این شرکت از خارج کشور تامین می‌شود شاید لازم باشد شرکت مخابرات ایران در حوزه تولید تجهیزات مورد نیاز خود با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان وارد شود؛ مدیریت استان در این زمینه آمادگی همکاری کامل دارد.

استاندار فارس با اشاره به زیرساخت‌های این شرکت، اظهار داشت: از زیرساخت های موجود شرکت مخابرات برای بهبود دسترسی مردم به شبکه جهانی اینترنت و تسهیل در ارتباطات روزمره استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به قانون مولدسازی، گفت: آمادگی داریم برای تمام املاک مازاد شرکت مخابرات ایران واقع در استان فارس از طریق مولدسازی، ایجاد ارزش کنیم تا از عوائد حاصل از آن برای تکمیل طرح های نیمه تمام این شرکت در فارس، استفاده شود.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت خوب نیروی انسانی شرکت مخابرات، گفت: با حجم نیروی انسانی موجود در این شرکت می توان در بسیاری از حوزه های ارتباطی جهش قابل توجهی ایجاد کرد و کارها و اقدامات را در حد بالایی توسعه داد تا شرکت مخابرات به جایگاه اصلی و حقیقی خود برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه