English

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

حافظیه؛ میزبان هنرمندان نگارگر شیرازی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس از برگزاری رویداد نگارگری سنتی در مجموعه فرهنگی _ تاریخی حافظیه خبر داد.

حافظیه؛ میزبان هنرمندان نگارگر شیرازی شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد ثابت اقلیدی در حاشیه بازدیدش از کارگاه آموزشی مینیاتور، تذهیب و گل مرغ در حافظیه گفت: در این کارگاه آموزشی تخصصی ۲۰ نفر هنرمند رشته‌های مینیاتور، تذهیب و گل و مرغ در حافظیه گرد هم آمدند و به تولید آثار هنری پرداختند که مورد استقبال بی‌نظیر مردم قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس بر لزوم اجرای کارگاه‌های تخصصی آشناسازی صنایع‌دستی در این استان تاکید کرد و افزود: به‌طور حتم اجرای مستمر رویدادها، تورها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی آشناسازی صنایع‌دستی در این استان تأثیر به سزایی در تولید، فروش و عرضه محصولات دست‌ساز هنرمندان دارد.

ثابت اقلیدی بابیان اینکه هم‌اکنون این کارگاه‌های هنر سنتی از سلسله پیش رویدادهای آموزشی سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است و این روند تا برگزاری این جشنواره که آبان ماه است ادامه دارد، افزود: این رویدادها با محوریت آموزش هنرهای سنتی و صنایع‌ دستی فارس به عموم علاقه‌مندان و به‌ صورت رایگان و هفتگی در سطح استان برگزار می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه