English

معاون شهرداری شیراز مطرح کرد؛

افزایش ۱۰۰ درصدی سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف تا پایان سال جاری/کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی شیراز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز به افزایش ۱۰۰ درصدی سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف تا پایان سال جاری اشاره و عنوان کرد: کلان‌شهر شیراز در حوزه فناوری و دوربین‌ها در وضعیت بسیار مطلوب بوده و تا پایان سال به افزایش ۱۰۰ درصدی در سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف فعال خواهیم رسید.

افزایش ۱۰۰ درصدی سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف تا پایان سال جاری/کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، معاون و مدیران مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در دیدار با رئیس پلیس راهور استان فارس و شهرستان شیراز همزمان با گرامیداشت هفته فراجا از تلاش‌های مدافعان نظم و آرامش در روان‌سازی ترافیک و کاهش حوادث رانندگی در استان فارس و شهر شیراز قدردانی کردند. 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در این دیدار که مدیران این حوزه شهری نیز حضور داشتند، ضمن گرامیداشت هفته فراجا به نقش مهم پلیس راهور در برقراری آرامش و روان سازی ترافیک به ویژه در مهر ماه سال جاری و آغاز سال تحصیلی اشاره کرد.

هادی شه‌دوست شیرازی اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۳ برای شهرداری شیراز و پلیس راهور سالی متفاوت و طلایی بود چراکه بیش از ۹۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش سرویس مدارس قرار گرفتند و بالغ بر ۱۰ هزار نفر راننده سرویس را ساماندهی کردیم که نیمی از رانندگان را بانوان به جهت سرویس‌دهی به دانش‌آموزان مدارس دخترانه تشکیل می‌دهند.

وی فعالیت‌های شهرداری شیراز و پلیس راهور را همسو و جهت خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: تعامل و همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با پلیس راهور در ایمن‌سازی معابر، ساماندهی سرویس مدارس و حضور مستمر در معابر عمومی رفاه و آسایش شهروندان را در روزهای آغازین سال تحصیلی به همراه داشت که این را می‌توان نتیجه یک کار جمعی و تلاش دو مجموعه دانست.

معاون شهردار شیراز در ادامه عنوان کرد: علاوه بر اختصاص وام ۱۵ میلیون تومانی به شهروندان جهت تأمین هزینه سرویس مدارس به دنبال تخصیص وام جهت رانندگان سرویس نیز هستیم که پس از اخذ مصوبات محقق خواهد شد.

شه‌دوست شیرازی به افزایش ۱۰۰ درصدی سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف تا پایان سال جاری اشاره و عنوان کرد: کلان‌شهر شیراز در حوزه فناوری و دوربین‌ها در وضعیت بسیار مطلوب بوده و تا پایان سال به افزایش ۱۰۰ درصدی در سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف فعال خواهیم رسید.

وی بیان کرد: مدیریت شهری و استان خصوصا در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک کاری دشوار است و جای سپاسگزاری است که با همراهی و همدلی مجموعه پلیس راهور مسیر عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت شهر محقق شده است.

 رئیس‌پلیس راهور استان فارس نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی به عملیات غرورآمیز وعده صادق ۲ که موجب شکست رژیم غاصب صهیونیستی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، هفته فراجا را تبریک و پلیس راهور را با مجموعه بزرگ شهرداری شیراز همراه و همدل دانست.

صادق سلیمی گفت: امسال در راستای تعاملات و اقدامات اثربخش در حوزه ایمنی شهری و پایش تصویری کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی را داشتیم که این مهم نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری و پلیس بود، همچنین با ساماندهی، ایمنی‌سازی و نصب دوربین، توسط شهرداری در کمربندی جنوب شیراز و برخورد قاطع با تخلفات رانندگی توسط پلیس راهور آرامش و ایمنی برای شهروندان در این مسیر محقق شد.

 سلیمی عنوان کرد: با توجه به دغدغه پلیس در خصوص سرویس مدارس و روان سازی ترافیک مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با ساماندهی سرویس‌های مدارس و فعال‌سازی ۹۵ درصد دوربین‌ها و سامانه‌های نظارتی، یک انقلاب را رقم زد و این مهم با کاهش ترافیک سال تحصیلی کاملا مشاهده شد.  

رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز نیز در سخنان خود تأمین ایمنی را یکی از مباحث ایجاد آرامش برای مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط شهرداری و پلیس راهور در ساختن شهری ایمن همراه با آرامش هرگز پوشیده نبوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

حمید کریمی اظهار کرد: مجموعه شهرداری شیراز به واسطه حضور همیشگی و اقدامات ویژه در عمران آبادانی که جنبه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ایمنی و ... را در بر می‌گیرد آرامش و آسایش شهروندان را در اولویت امور خود قرار داده است.

 وی به همراهی مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک با پلیس راهور در جلب رضایت  شهروندان اشاره و تصریح کرد: قطعا این تلاش دو جانبه در داشتن شهری آرام توأم با پیشرفت و آبادانی تأثیر بسزایی در نشاط اجتماعی در نزد مردم خواهد داشت.

بنابراین گزارش؛ این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز به رئیس‌پلیس راهور استان فارس و شهرستان شیراز همراه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه