English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

رسانه‌ها نقش ستایش برانگیزی در انعکاس عملیات طوفان الاقصی داشتند

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رسانه‌ها نقش ستایش برانگیزی در انعکاس واقعیت بزرگ مساله فلسطین و عملیات طوفان الاقصی داشتند.

رسانه‌ها نقش ستایش برانگیزی در انعکاس عملیات طوفان الاقصی داشتند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، عصر امروز سه شنبه ۱۷ مهرماه در نخستین اجلاسیه بین المللی شهدا و رسانه های محور مقاومت در شیراز بیان داشت: علت اینکه کشورهای غربی در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند این است که نظام بین الملل و مجامع بین المللی تحت نفوذ صهیونیست ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ستایش برانگیزی در انعکاس واقعیت بزرگ مساله فلسطین و عملیات طوفان الاقصی داشتند افزود: ملت جهان امروز بیدار شدند.لبنان هم امروز برای آزادی فلسطین مقاومت می‌کند یعنی برای نجات بشریت.

سردار سلیمانی با اشاره به بیش از ۶۴ هزار قتل‌عام و نسل‌کشی تا عملیات طوفان الاقصی غیر از غصب و کشتار روزانه مردم فلسطین که در پرونده این رژیم جعلی وجود دارد، بیان کرد: این تفکر و فرهنگ در فرهنگ اروپا همچنان وجود دارد و چون نظام بین‌الملل تحت سیطره صهیونیست قرار دارد، همه این دولت‌ها پشت این نظام جعلی قرار گرفته‌اند.

او گفت: ما دانشجویان اروپایی و آمریکایی را ستایش می‌کنیم که به میدان آمدند و از مظلومان فلسطین و لبنان حمایت کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مردمی که در اروپا به میدان آمدند و از مردم فلسطین حمایت کردند را نیز تحسین می کنیم اما دولت آمریکا و دیگر دولتهای حامی صهیونیسم باید بدانند که کارنامه سیاه و ننگین آنها به زودی توسط وجدان های بیدار جهان روی میزهای محاکمه و در دادگاه هایی که توسط ملت های آزادی خواه تشکیل می‌شود گشوده خواهد شد و آنها باید پاسخگوی جنایت هایی که مرتکب شده‌اند باشند.

اجلاسیه شهدا و رسانه های محور مقاومت+شیراز

سردار سلیمانی با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات آغاز گسستن زنجیرهای اشغالگری و جنایت های رژیم صهونیستی بود. سرزمین فلسطین سال هاست که به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده اما این جز ویرانی، کشتار و آوارگی چه دستاوردی برای مردم مظلوم فلسطین داشته، در کجای تاریخ چنین جنایت کارانی را می توان دید.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی مبنی بر فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است، ادامه داد: یکی از پیامدهای انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، ایجاد تحول در مساله فلسطین بود.

وی با بیان اینکه امروز اندیشه نیل تا فرات مجال تحرک ندارد گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با کشیدن دیوارهای بتنی دور تا دور شهرک‌های خود و تعبیه گنبد آهنین ترس خود را نشان داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در جریان عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲، تاسیسات نظامی صهیونیست‌ها به دقت مورد هدف قرار گرفت، ادامه داد: به فضل الهی امروز پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و ابزار‌های نظامی در اختیار ایران اسلامی قرار دارد و در صورت بروز حماقتی از سوی دشمن، پاسخ بعدی ما بسیار وسیع‌تر و برای آنها غیر قابل تصور‌تر خواهد بود.

اجلاسیه بین المللی شهدا و رسانه های محور مقاومت

گفتنی ست؛ نخستین اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در راستای دومین اجلاسیه کشوری ۱۵ هزار شهید استان فارس، امروز و همزمان با سالگرد طوفان الاقصی، با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و اصحاب رسانه‌های محور مقاومت در دانشکده مهندسی شیراز برگزار شد.

در این اجلاسیه ۱۴۷ خبرنگار داخلی و خارجی فعال در حوزه رسانه‌های محور مقاومت حضور داشتند و از خبرنگاران فعال داخلی و خارجی و خانواده‌های شهدای شاخص رسانه‌ای محور مقاومت، تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه