English

آغاز همکاری مشترک مجمع خیرین تامین سلامت و کمیته امداد فارس

در نشست مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و مجمع خیرین تأمین سلامت استان بر یاری‌رسانی به بیماران نیازمند و همچنین مشارکت بیشتر برای حمایت از مدد جویان در این استان تأکید شد.

آغاز همکاری مشترک مجمع خیرین تامین سلامت و کمیته امداد فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علی اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز ۲۳ مهرماه در این نشست که با محوریت همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، گفت: ساماندهی بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر بیماران نیازمند با اهدای وام‌های قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض از این بیماران حمایت خواهد شد.

رامجردی ادامه داد: به دلیل اینکه شیراز یکی از قطب‌های پزشکی کشور است و از سراسر کشور برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند، اقامتگاه‌هایی برای اسکان همراهان این بیماران ساخته شده است که در اختیار مددجویان کمیته امداد نیز قرار می‌گیرد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس هم در این نشست گفت: ضرروت حمایت‌های تخصصی به خصوص در حیطه درمان بیماران نیازمند، لزوم این همکاری و حمایت‌های مجمع خیرین سلامت را پررنگ‌تر می‌کند.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس توسط مدیر کل کمیته امداد از همکاریهای مجمع خیرین تقدیر شد و بر تداوم بیشتر مشارکت ها در جهت حمایت از مدد جویان تاکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه