English

استاندار فارس:

ضرورت تجهیز منابع مالی از امکانات غیردولتی/ تولیدات استان باید متناسب با وضعیت فارس صورت پذیرد

استاندار فارس بر ضرورت تجهیز منابع مالی از امکانات غیردولتی تاکید کرد و اظهار داشت: تولیدات استان باید متناسب با وضعیت فارس صورت پذیرد؛ شدیداً معتقدم برای تغییر و تحولات لازم است تسهیلات فراوان و مشوق‌های ویژه در نظر گرفته شود.

ضرورت تجهیز منابع مالی از امکانات غیردولتی/ تولیدات استان باید متناسب با وضعیت فارس صورت پذیرد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حسینعلی امیری استاندار فارس در دیدار با مدیران کل حوزه اقتصادی استان فارس گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد که در کنار آن اثرات تحریم‌های ظالمانه نیز زندگی مردم را دچار مشکل کرده است پس باید برای رفع مشکل و محدودیت‌ها بهترین راه را در پیش گیریم.

امیری افزود: تاریخ تحولات فارس را مطالعه کرده‌ام. از دهه ۴۰ تا اواسط دهه ۶۰ فارس به سبب اینکه رونق بالایی کسب کرده پذیرای حجم زیادی از مهاجران بوده است.

وی مهاجرت روستایی‌ها به شهرها را یک زنگ خطر دانست و گفت: اگر نگاه به روستاها بر اساس قاعده نظام سکونت نباشد حوزه تولید به راحتی حذف و جای خود را به سایر حوزه‌ها خواهد داد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه فارس قابلیت‌هایی منحصر به خود دارد که باید نسبت به وضعیت خودش در گذشته سنجیده شود، به سرعت بسیار بالای تحولات در سطح جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهایی که نتوانند خود را با شتاب تحولات تطبیق دهند قطعاً در مسیر توسعه و تحول و پیشرفت عقب خواهند ماند.

وی با اشاره به قوانین و الزامات اقتصادی بین‌المللی گفت: برای رقابت با بازارهای جهانی نیازمند استفاده از فناوری‌های نوین، پیشرفته و به روز هستیم.

امیری با اشاره به وضعیت استان گفت: تولیدات استان باید متناسب با وضعیت فارس صورت پذیرد؛ شدیداً معتقدم برای تغییر و تحولات لازم است تسهیلات فراوان و مشوق‌های ویژه در نظر گرفته شود.

استاندار فارس بر ضرورت تجهیز منابع مالی از امکانات غیردولتی تاکید کرد و در پایان سخنان خود اظهار داشت: به طرح‌ها و نگاه‌های نو نیازمندیم البته به شرطی که با کمیت‌های قابل اندازه‌گیری همراه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه