English

رییس پلیس آگاهی استان فارس خبر داد؛

دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۵۰ فقره سرقت در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۵۰ فقره سرقت در سطح شهر شیراز خبر داد.

دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۵۰ فقره سرقت در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ کاووس حبیبی رییس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: در پی وقوع  چند فقره سرقت به عنف و قاپ زنی در سطح شهر شیراز توسط یک سارق، رسیدگی به پرونده ها، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایگاه غرب قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارق شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادث انگشتر، دستبند، طلای آب شده، زنجیر با پلاک و النگوی طلا کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، سارق به ۵۰ فقره سرقت به عنف و قاپ زنی در سطح شهر شیراز اعتراف کرد که در این راستا یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

توقیف لندکروز ۲۰۰ میلیاردی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد. 

سردار یوسف ملک‌زاده، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی از پارک سواری لندکروز قاچاق در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مذکور اعزام و موفق شدند یک سواری لندکروز که پس از استعلام مشخص شد که موتور، اتاق و سند مربوط به ۳ دستگاه خودرو متفاوت می‌باشد را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش خودرو مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.

سردار ملک‌زاده با تأکید بر اینکه پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است، از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی توسط افراد سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه