English

در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات فارس از نیروگاه گازی شیراز مطرح شد؛

اجرای راهکارهای قانونی با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی در نیروگاه گازی شیراز

در بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس از نیروگاه گازی شیراز بر اجرای راهکارهای قانونی با هدف بهبود فرایندها و کاهش آلودگی های زیست محیطی در نیروگاه گازی شیراز تاکید شد.

اجرای راهکارهای قانونی با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی در نیروگاه گازی شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، در بازدید جواد قناعتی از نیروگاه گازی شیراز، گزارشی از وضعیت تولید برق در استان‌های فارس و بوشهر، مسائل و مشکلات مرتبط با ناترازی برق از سوی مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق فارس و مدیر نیروگاه ارائه شد.

قناعتی در این بازدید تاکید کرد: دیوان محاسبات از اقدامات توسعه‌ای شرکت‌های متولی برق در همه سطوح تولید، انتقال و توزیع حمایت میکند.

نیروگاه گازی شیراز

 از جمله مسائل مورد بررسی در این بازدید عمر بالای برخی واحدها و تاسیسات، بازدهی پایین تولید و آلودگی صوتی بود که زمینه ساز نارضایتی برخی از ساکنین منازل نزدیک نیروگاه شده و شرکت تولید نیروی برق استان به عنوان مالک و متولی اصلی، اقداماتی را برای کاهش این مشکلات انجام داده است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس با بیان اینکه، موقعیت نیروگاه شیراز و تاثیر فعالیت های این مجموعه در راستای سیاست‌های پدافند غیرعامل در شرایط اضطراری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: دیوان محاسبات برای یافتن و اجرای راه‌کارهای قانونی در جهت حفظ و نگهداشت تولید با بهبود فرآیندها و کاهش آلودگی صوتی و آثار محیطی آن در کنار این مجموعه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه