English

یک مسئول در شهرداری شیراز اعلام کرد؛

پلمب ۳۶ انبار غیرمجاز جمع آوری و فروش ضایعات در شیراز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از پلمب ۳۶ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها خبر داد.

پلمب ۳۶ انبار غیرمجاز جمع آوری و فروش ضایعات در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، پژمان شفیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از پلمب ۳۶ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها خبر داد.

وی افزود: ۶۶ اخطار کتبی برای واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات صادر شده که از این میزان ۳۶ مورد به‌طور کامل پلمب و به سایرین جهت جمع‌آوری و انتقال به حریم شهر تذکر داده‌شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: محل استقرار نامناسب انبارها و کارگاه‌ها در محیط پیرامونی منازل مسکونی، رعایت نکردن موارد بهداشتی به‌ عنوان تهدیدی علیه بهداشت عمومی، دپوی حجم انبوهی از پسماندها و انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات و آلودگی صوتی در محدوده مناطق مسکونی از دلایل تذکر و پلمب واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات است که بر اساس گزارش‌های مردمی و بررسی کارشناسان سازمان پیگیری و رصد می‌شود.

شفیعی بیان کرد: شهروندان می‌توانند موارد مرتبط با مشاغل مزاحم شهری را از طریق تماس با سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه