English

مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

اهتزار پرچم وجه مشترک بین شهدا و قهرمانان ما است

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: اهتزار پرچم وجه مشترک بین شهدا و قهرمانان ما است و افتخار آفرینی قهرمانان همچون ساره جوانمردی، علی اکبر غریب شاهی و علی اصغر جوانمردی باعث مباهات است.

اهتزار پرچم وجه مشترک بین شهدا و قهرمانان ما است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در مراسم تقدیر از مدال آوران هیات جانبازان و توانیابان در ابتدای سخنان خود از زحمات رییس هیات ورزش های جانبازان و توانیابان فارس، مدیر کل بهزیستی فارس و سید کمال پاک فطرت شهردار منطقه ۲ تقدیر کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس بیان داشت: اهتزار پرچم وجه مشترک بین شهدا و قهرمانان ما هستند و شهدا ما نگذاشتند پرچم ما بالا نگه داشتند و ورزشکاران نیز پرچم کشورمان را برافراشته اند.

وی افزود: افتخار آفرینی قهرمانان همچون ساره جوانمردی باعث مباهات است و این مادر قهرمان ما در هر یک از مسابقات گفتمان جدیدی را به دنیا نمایش داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: علی اکبر غریب شاهی با ورود به عرصه پارالمپیک رکود جهان را به ثبت رساند و همچنین علی اصغر جوانمردی با کسب مدال خود مایه افتخار ما شد.

خداجو پیشینه ورزش جانبازان را پر ستاره برشمرد و گفت: قهرمانانی همچون میرزایی سالیان سال پرچم ایران عزیز را در میادین پارالمپیک به اهتزاز در آورد و برای همه قهرمانان آرزوی سلامتی دارم.

وی در پایان با تقدیر از تیم پارادومیدانی فارس قهرمانی آنان را در مسابقات کشور تبریک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه