English

حمایت مهتاب کرامتی از اکران فیلم یه وا

فیلم سینمایی یه‌وا به کارگردانی آناهید آباد محصول مشترک ایران و ارمنستان است که این روزها همزمان با اکران در چند کشور خارجی، در گروه هنروتجربه نیز در حال اکران است.

حمایت مهتاب کرامتی از اکران فیلم یه وا

به گزارش خبرگزاری موج، مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس سینمای ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود از اکران فیلم سینمایی یه‌وا به کارگردانی آناهید آباد محصول مشترک ایران و ارمنستان، در گروه هنر و تجربه  حمایت کرد.

در متن این یادداشت آمده است: «یک زن در زمانه صلح و آرامش مظهر مهربانی و مادرانگی ست و در زمانه جنگ و درد، نماد ایستادگی و مقاومت. این تصویری ست که در طول تاریخ خواسته و ناخواسته همواره مخدوش شده. اما باید خرسند بود که آثار هنرمندانی هستند تا سیمای حقیقی زنان را برایمان به تصویر بکشند و یادآوری کنند. فیلم سینمایی یه‌وا به کارگردانی آناهید آباد چنین تصویری را پیش روی ما می‌گذارد و یادآوری‌مان می‌کنند که مهر و ایستادگی یک زن مرز و زبان و زمانه نمی‌شناسند. این فیلم هوشمندانه تصویر این مهربانی و ایستادگی را همزمان از زاویه دید یک کودک نیز به تصویر کشیده است. دختر خردسالی که ایستادگی مادرش را می‌بیند تا برای نسل آینده این منش را تداوم ببخشد. منش و روحیه‌ای همواره جاری و رهایی بخش.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه