English

وزیر ارشاد:

امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه سرود باشیم

وزیر ارشاد گفت: در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیش از ۴هزار گروه سرود فعالیت می‌کنند و ظرفیت‌های قابل توجهی در این زمینه وجود دارد و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه سرود باشیم.

امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه سرود باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی گفت: امسال نخستین دوره برگزاری جشنواره سرود فجر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است و امیدواریم همه جانبه به آن پرداخته و سال به سال پرشکوه‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته اسماعیلی، در این راستا مرکز سرود و آهنگ‌های انقلابی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است و در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیش از ۴هزار گروه سرود فعالیت می‌کنند و ظرفیت‌های قابل توجهی در این زمینه وجود دارد و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه سرود باشیم.

او گفت: امسال سرود سلام فرمانده، مرزهای جغرافیایی را درنوردید و در همه جا مورد استقبال قرار گرفت و به واسطه آن اجتماعات چند ده هزار نفری و چند صد هزار نفری شکل گرفت و این موضوع ظرفیت بالای این هنر را نشان می‌دهد، همه بخش‌ها در نظام و بخش‌های فرهنگی هنری کنار هم هستند تا این مسیر را با قدرت ادامه بدهند.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با حضور برخی از مسئولان و هنرمندان و معرفی برگزیدگان عصر چهارشنبه ۲۲ تیرماه در تالار وحدت برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه