English

سامانه پیامکی خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان راه‌اندازی شد

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان گفت: سامانه پیامکی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان آغاز به کار کرده و زمینه ارتباط اعضا با هیئت مدیره و بازرسان این خانه فراهم شده است.

سامانه پیامکی خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمدجواد رسولی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامکی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان گفت: این سامانه پیامکی با سر شماره ۱۰۰۰۳۲۳۰۴ فعال شده و از امروز هر نوع اطلاع‌رسانی درباره آموزش، مسائل رفاهی، خبر، برگزاری جلسات هیات مدیره و سایر موارد از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان عنوان کرد: این سامانه در راستای تسهیل ارتباط‌‌گیری با اعضا، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌ها استان هرمزگان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به عضویت در خبرنامه پیامکی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان می‌توانند کلمه مطبوعات را به شماره ۱۰۰۰۳۲۳۰۴ پیامک کنند.

رسولی خاطرنشان کرد: این سامانه پیامکی دوطرفه بوده و امکان ارسال پیام از طرف اعضا به این سامانه هم فراهم است و اصحاب رسانه استان هرمزگان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به این شماره ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه