English

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

۴۰۵ مبلغ اوقاف به مواکب در عراق اعزام شدند/ دعوت از ۲۲ مداح و واعظ مطرح کشور

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ۴۰۵ مبلغ اوقاف به مواکب در عراق اعزام شدند و از ۲۲ مداح و واعظ مطرح کشور دعوت شد.

۴۰۵ مبلغ اوقاف به مواکب در عراق اعزام شدند/ دعوت از ۲۲ مداح و واعظ مطرح کشور

حجت الاسلام هادی شفیع زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج اظهارداشت: کمیته فرهنگی تبلیغی در راستای ترویج برنامه های فرهنگی و تبلیغی  در مواکب سازمان اوقاف دو مسئولیت را بر عهده دارد یکی اعزام مبلغین که انسال ۴۰۵ مبلغ اعزام شدند  در کنار  اعزام مبلغین بحث اقلام فرهنگی نیز در  این حوزه انجام می شود که امسال در مقایسه با سال گذشته رشد مضاعفی را داشته ایم.

با توجه به گرمای هوا و تاکیدات ریاست سازمان اولویت ما برای خرید اقلام کلاه بوده است که شامل کلاه مخصوص آقایان ، بانوان  و کودکان بوده است.

این اقلام بین استان های کمتر برخوردار و تمامی استان‌ها نیز اولویت را بر تهیه کلاه و چفیه قرار دادند.

یکی دیگر از اتفاقات خوبی که امسال رقم خورد بحث واعظین و مداحان مطرح کشور بود علیرغم وقت کم این اتفاق رقم خود و قریب ۲۲ نفر از این افراد را در محورهای سامرا، نجف، طریق و کربلا داریم که در کنار برنامه فرهنگی از فیض حضور این افراد بهره مند خواهیم بود.

موضوع دعوت از سخنران ها واعظین و مداحان کشوری بر عهده هیئت رزمندگان است که در این راستا سابقه دیرینه دارد و برنامه هایشان از  سطح کیفی خوبی برخوردار است، با هماهنگی با آنها این کار را مستقل شروع کردیم، پس از هیئت رزمندگان تنها نهادی که این انسجام را در دعوت از واعظین و مداحان مطرح کشور دارد اوقاف است.

وی در خصوص فعالیت دیگر مبلغین اعزامی خاطرنشان کرد: مبلغینی که در مواکب حضور دارند به روضه خوانی، برگزاری نماز جماعت، احکام، پرده خوانی قیام سید الشهدا(ع) را در برنامه خود دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه