English

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب نمود.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج

​، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد. محمدی پیش از این مشاور وزیر و دبیر هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی بود.

مشروح متن حکم صالحی را در ادامه می‌خوانید:

«جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب عالی در حوزه‌های گوناگون مدیریتی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت‌ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، از خدمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی تقدیر کرد.

صالحی افزود: خدمات سید محمد هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و همچنین دستیاری وزیر تأثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وی را فردی مسئولیت‌پذیر در همه حوزه‌های مدیریتی‌اش دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری‌های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی با مؤسسات فرهنگی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه