English

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

رفتارهای تبلیغاتی نامزدها باید با قوانین مطابقت داشته باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان، با اشاره به اینکه ۴۳۸ نفر تایید صلاحیت شدند و در سطح استان برای تصاحب کرسی در بهارستان رقابت خواهند کرد، گفت: رفتارهای تبلیغاتی نامزدها باید با قوانین مطابقت داشته باشد. ‎

رفتارهای تبلیغاتی نامزدها باید با قوانین مطابقت داشته باشد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیز زاده گرجی در جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان با بیان اینکه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات به اتمام رسیده، اظهار داشت از مجموع ۷۴۸نفر،۶۳نفر تاکنون انصراف داده اند.

وی با اشار به اینکه ۴۳۸نفر تایید صلاحیت شدند و در سطح استان برای تصاحب کرسی در بهارستان رقابت خواهند کرد، ادامه داد: رفتارهای تبلیغاتی نامزدها باید با قوانین مطابقت داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه جلسات توجیهی حوزه تبلیغات در ۹حوزه انتخابیه مازندران برگزار شد، گفت: باید قوانین و ظرفیت های قانونی تبلیغات انتخابات برای نامزدهای انتخابات تبیین شود.

وی با بیان اینکه باید از صدا و سیما و شبکه های اجتماعی برای تبیین قوانین تبلیغات انتخابات استفاده شود، یادآورشد: مازندران ۱۲کرسی در مجلس شورای اسلامی وچهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه به استناد تبصره ۲ماده ۶۱ و تبصره ۱ماده ۶۴ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تولید محتوا توسط نامزدها به کمک صداوسیما صورت می پذیرد و ضوابط فنی و محتوایی آن باید به تأیید هیأت اجرایی مرکزی برسد، افزود: همچنین برنامه زمان بندی پخش برنامه های تولید شده با پیشنهاد صدا و سیما و نظارت هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان صورت می پذیرد.

وی بیان داشت: مدت محتوای تبلیغاتی تولید شده متناسب با تعداد نامزدها و بر اساس اعلام هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه امسال برای اولین بار زمینه استفاده نامزدهای انتخاباتی از سالن های ورزشی و همایش دستگاه های اجرایی مازندران در سراسر استان فراهم شده است، گفت: نرخ سالن های دولتی مشخص شده و به سمع و نظر نامزدهای انتخاباتی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سالن های ورزشی و همایش در دستگاه های اجرایی متناسب با زمان و تعداد صندلی نرخ گذاری شده و برای نامزدهای انتخاباتی اطلاع رسانی می شود، افزود: امکانات عمومی دستگاه های دولتی به عدالت در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می گیرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تایید تعرفه گذاری به عهده هیات تبلیغات است، تصریح کرد: فرمانداری ها می توانند سالن های ورزشی و همایش ادارات را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی استان با نامزدهای انتخابات در بحث استفاده از سالن های ورزشی و همایش برای تبلیغات انتخابات تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: مصوبات جلسات هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان لازم الاجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه