English

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس:

خبرنگاران در کنار نمایندگان مجلس به توسعه کشور کمک کنند

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها به نمایندگان مجلس کمک کنند تا بتوانند قوانین جدیدی را برای توسعه و پیشرفت مصوب کنند.

خبرنگاران در کنار نمایندگان مجلس به توسعه کشور کمک کنند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید شمس الدین حسینی در آئین گرامیداشت روز خبرنگار حوزه انتخابیه تنکابن، عباس آباد، رامسر، نوشهر، چالوس و کلاردشت با تبریک این روز اظهار داشت: ظرفیت رسانه ها بسیار بالا و اثرگذار است. 

وی با بیان اینکه کار خبرنگاری فول استرس است، ادامه داد: رسانه آزاد در واقع سالم و صادق است و دارای سختی های امنیتی و جانی دارد.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آرزو می کنم سیاست مانند کشتی باشد و تا زمانی که رئیس جمهور انتخاب نشد باید رقابت کرد و پس از انتخاب رئیس جمهور باید با همدلی و وفاق کار کرد.

وی با بیان اینکه سال به سال در اذهان و افکار عمومی، وظایف نماینده فرع می شود و اصل فرع می شود و در این بین مردم متضرر می شوند، تصریح کرد: این موضوع، مکانیسم و معیار در انتخاب نماینده را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

حسینی تأکید کرد: رسانه ها به نمایندگان مجلس کمک کنند تا بتوانند قوانین جدیدی را برای توسعه و پیشرفت مصوب کنند. 

وی با بیان اینکه اهالی رسانه و خبرنگار برای ما نمایندگان بسیار اهمیت دارند، عنوان داشت: رسانه ها کمک کنند تا وظایف نمایندگان مجلس شناخته تر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه