English

استاندار مازندران:

مصوبات شورای برنامه‌ریزی با جدیت تمام نظارت و پیگیری شود

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه جلسه شورای برنامه‌ریزی، مهم‌ترین رکن برنامه‌ریزی و توسعه است، گفت: مصوبات شورای برنامه‌ریزی با جدیت تمام نظارت و پیگیری شود.

مصوبات شورای برنامه‌ریزی با جدیت تمام نظارت و پیگیری شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری با تأکید بر اینکه جلسه شورای برنامه‌ریزی مهم‌ترین رکن برنامه‌ریزی و توسعه است، اظهار داشت: بررسی و تائید برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و متناسب با برنامه هفتم مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

وی ادامه دد: مهمترین برنامه‌ها، برنامه جامع گردشگری و توسعه دریا محور می‌باشد که که بسته‌های اجرایی آن تهیه و تدوین می‌گردد.

استاندار مازندران در مورد طرح‌های اقتصادی گفت: طرح‌های اقتصادی به جهت نیازها و شناسایی اولویت‌ها باید در کارگروه اقتصادی مطرح می‌شد و در راستای اولویت زنجیره ارزشی و اهلیت سرمایه‌گذاران به کارگروه ارجاع شد.

وی افزود: در راستای طرح آمایشی شهرها، سیاست‌های توسعه شهر فرح آباد مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس اینکه سال ۱۴۰۰ محدوده آن مشخص شده بود، پس از تبادل نظر در زمینه ساماندهی حریم‌ها و اثر فاخر مسجد جامع فرح آباد تصمیمات لازم اتخاذ شد و در مورد اثر فاخر تاریخی فرح آباد در جهت تغییرات لازم، مورد تصویب همه اعضا قرار گرفت.

نوری خاطرنشان ساخت: بازنگری طرح‌های جامع شهری زیر ۲۵ هزار نفر به دیوان عدالت اداری ارجاع شد تا مصوبات لازم ابلاغ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه