English

افزایش بیش از ۲۸ درصدی تردد وسائط نقلیه سنگین ازپایانه مرزی جلفا در فروردین ۱۴۰۳

پایانه مرزی جلفا درفروردین ماه سال ۱۴۰۳ شاهد تردد ۹۷۰۰ دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری بوده که این آمار بیش از ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

افزایش بیش از ۲۸ درصدی تردد وسائط نقلیه سنگین ازپایانه مرزی جلفا در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری از این پایانه مرزی بیش از ۵۰۰۰ کامیون ایرانی و ۴۶۹۰ کامیون خارجی تردد کرده اند .


اورجعلی علیزاده با اعلام این خبر افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۶۱۵ مسافر نیز از این پایانه تردد کرده اند که ۸۲۹ مسافر ایرانی و ۹۷۸۶ مسافر خارجی بوده اند.


وی با بیان این که میزان تردد مسافر در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۷ درصد افزایش داشته است، افزود: در این مدت ۲۴۹ اتوبوس ایرانی و خارجی هم از این پایانه مرزی تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد افزایش داشته است.


وی اعلام کرد: در فروردین ماه امسال مجموع تناژ محمولات ترانزیتی و وارداتی و صادراتی از این پایانه مرزی ۱۸۱ هزار و ۱۵۰ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته است.


لازم به ذکراست پایانه مرزی جلفا مرز مشترک ایران و آذربایجان(جمهوری خودمختار نخجوان) بوده و در شهرستان جلفا در شمال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه