English

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ تا ۱۹ خرداد در محورهای مواصلاتی کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا روز شنبه ۱۹ خرداد در برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ تا ۱۹ خرداد در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس اعلام محدودیت قطعی تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ خرداد، محدودیت تردد از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس اعمال می‌شود.


علاوه بر اعمال محدودیت تردد از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)، این محور از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه می‌شود.


این طرح از ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۸ خرداد اتمام یافته و مسیر حرکت خودروها از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دو طرفه می‌شود.


گفتنی است، تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال، قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد بود.


بر اساس پیش‌بینی اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۱۷ خرداد، محدودیت تردد به مقصد چالوس از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران - شمال اعمال خواهد شد.


از ساعت ۱۵ و از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) نیز اعمال ممنوعیت انجام شده و از ساعت 17 از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه می‌شود.


این طرح از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و مسیر حرکت وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دو طرفه می‌شود.


بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور مبنی بر محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۱۹ خرداد در محور کندوان، محدودیت تردد به مقصد چالوس از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران - شمال اعمال خواهد شد.


همچنین این ممنوعیت از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال شده و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه خواهد بود.


گفتنی است، این طرح از ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ خرداد اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه می‌شود.


در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا روز شنبه ۱۹ خرداد از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.


در آزادراه تهران - قم، تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران -قم) حدفاصل وهن‌آباد تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۴ خرداد ممنوع بوده و تردد از مسیر جایگزین خروجی حسن‌آباد یا فرودگاه امام خمینی (ره) و آزادراه تهران - ساوه انجام می‌شود.


در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.


همچنین تردد خودروهای تریلر از محور هراز کماکان ممنوع اعلام شده است.


تردد انواع کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۳ خرداد و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۴، ۱۵، ۱۷ و ۱۸ خرداد) از محور رودهن به آمل و بالعکس ممنوع خواهد بود.


بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع تریلر و کامیون (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه (۱۳، ۱۵ و ۱۸ خرداد) از محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.


همچنین در محور آستارا - اردبیل و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه (۱۳، ۱۵ و ۱۸ خرداد) ممنوع اعلام شده است.


گفتنی است، تردد انواع تریلر و کامیون (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۸ خرداد) در محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر ممنوع خواهد بود.


همچنین در محور قدیم قم - تهران تردد انواع تریلر و کامیون (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۴ خرداد ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن آزادراه ساوه - تهران و قم - گرمسار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه