English

مدیریت، نگهداری، پایش و افزایش بهره‌وری ناوگان راهداری، اولویتی بسیار مهم و ضروری است

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیریت، نگهداری، پایش و افزایش بهره‌وری ناوگان راهداری را اولویتی بسیار مهم و ضروری در حوزه راهداری عنوان کرد.

مدیریت، نگهداری، پایش و افزایش بهره‌وری ناوگان راهداری، اولویتی بسیار مهم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، رضا اکبری در نشست هم‌اندیشی رؤسای ادارات ماشین‌آلات ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور گفت: ترسیم برنامه تعمیر و نگهداری ناوگان شامل ثبت تاریخچه، فعالیت، عملکرد و تعمیرات و حذف ماشین‌آلات فرسوده و بدون توجیه فنی و اقتصادی دو اولویت دیگر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه ماشین‌آلات است.

وی تصریح کرد: رویکرد کاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه توسعه ماشین‌آلات، خرید ماشین‌آلات چندکاره حرفه‌ای برای مواجهه با مواقع بحرانی و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در دیگر ناوگانهاست.


معاون راهداری گفت: ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در حوزه راهداری در کشور وجود دارد که مدیریت، نگهداری و افزایش بهره‌وری آن‌ها ضرورت دارد.


وی اظهار کرد: از مجموع ماشین‌آلات در حوزه راهداری در کشور وجود دارد که از این تعداد قریب به ۱۵۰۰ دستگاه دارای فرسودگی است و بقیه ناوگان از ظرفیت خوب و مناسبی برخوردار است.


اکبری خاطرنشان کرد: از مجموع ظرفیت ماشین‌آلات فعال، می‌توان ۳۰ درصد را به حوزه راه روستایی و ۷۰ درصد دیگر را به ایمن‌سازی جاده‌ها اختصاص داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه