English

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در هرمزگان:

هرمزگان به تعداد استان های کشور در درون خود استاندار دارد

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در هرمزگان گفت: خواسته اصلی هرمزگانی ها از دولت جدید استفاده از نیروهای استان در سطح کلان دولت است، شاید در دهه ۶۰مشکلاتی در حوزه آموزش عالی در هرمزگان وجود داشته، اما هم اکنون می توانیم ادعا کنم که هرمزگان به تعداد استان های کل کشور در درون خودش استاندار دارد.

هرمزگان به تعداد استان های کشور در درون خود استاندار دارد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، ابراهیم امینی پوری رئیس ستاد مردمی پزشکیان در هرمزگان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، بیان داشت: مسعود پزشکیان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دولت اجماع ملی را پیشنهاد داد تا با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، کشور را در مسیر واقعی سوق دهد.

‎امینی پوری ضمن اشاره به خواسته اصلی مردم هرمزگان، گفت: استخدام نیروهای استان در بدنه دولت از درخواست های مهم هرمزگانی ها است، شاید در دهه ۶۰ مشکلاتی در حوزه آموزش عالی در هرمزگان وجود داشت اما هم اکنون می توانیم ادعا کنم که هرمزگان به تعداد استان های کل کشور در درون خودش استاندار دارد.

‎وی ابراز داشت: در استان هرمزگان شخصیت هایی وجود دارد که از بسیاری مسئولان رده بالای استان، شایسته تر و بهتر هستند. 

‎رئیس ستاد مردمی  پزشکیان در هرمزگان اذعان داشت: در دولت سیزدهم و در سفر شهید جمهور به استان، موضوع ممنوعیت تردد مدیران پروازی مطرح شد و هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاد و این مسئله خواسته اصلی هرمزگان است. 

‎وی با بیان اینکه هرمزگانی ها با هر دیدگاه و تفکری سرآمد هستند، گفت: در مدیریت های استان در همه بخش ها بویژه مدیریت کلان در دولت نیروهای توانمندی داریم. اما تنگناهایی در رابطه با استخدام نیروهای شایسته اهل سنت وجود دارد که باید رفع شود تا ما بتوانیم از همه نیروها با هر سلیقه و دیدگاه در ارگان های مختلف بهره بگیریم.  

‎وی اضافه کرد: با اتحاد و همدلی مسئولان استانی بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و... بخش قابل توجهی از مشکلات استان برطرف می شود و در این زمینه موانعی هم وجود دارد که باید جمع بندی شود. همچنین در جزیره زیبای قشم و استان هرمزگان به تعداد کافی نیروی انسانی کارآمد داریم که بتوانند در مسند عضو هیئت مدیره و... فعال باشند. 

‎به گفته وی، قطعا دولت پزشکیان به حیات خلوت دولت ها اعتقادی ندارند. 

‎رئیس ستاد مردمی  پزشکیان در هرمزگان با اشاره به اینکه مناطق آزاد قشم از فلسفه وجودی خودش خارج شده است، گفت: جزیره قشم نتوانسته در این ۲۷ سال از تشکیل مناطق آزاد با همه ظرفیت ها و قابلیت ها آن اهداف و برنامه ها را دنبال کند.

‎امینی پور بیان داشت: منطقه آزاد به منطقه ای تنومندی از نیروهای وارداتی استان های دیگر تبدیل شده است و کمتر نیروهای بومی قشم و هرمزگان در سازمان منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت هستند و امید می رود در این زمینه اتفافات خوبی رقم بخورد. 

‎وی افزود: در زمان ریاست جمهوری روحانی، تعدادی قابل توجهی از نیروهای استان یا جذب شدند یا ارتقا مقام پیدا کردند. اما خواسته جریان اصلاحات که با جدیت از دولت روحانی حمایت کردند، محقق نشد و باید به سمت وفاق منجسم برویم تا این خواسته ها را دنبال کنیم.

‎وی در بخش دیگری از سخنانش به صنایع استان اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه مدیریت صنایع از خارج از استان هستند وبالطبع نیروهای وابسته به خودشان را برمی گزینند. 

‎رئیس ستاد مردمی پزشکیان در هرمزگان عنوان کرد: در جریان انتخابات ۶ ستاد پزشکیان در هرمزگان مستقر شدند ما به جهت همدلی شورای هماهنگی را ایجاد و دبیرخانه هم برای آن مشخص کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تمام مسائل استان از کانال این شورا جمع بندی و منتقل شود.

‎وی افزود: در استان هرمزگان به اندازه قابل توجهی بانوان کارآمد داریم که قادرند در سطح کلان کشور نقش موثری را ایفا کنند و قطعا در این زمینه موفق خواهند شد. 

‎امینی پوری عنوان کرد: استان هرمزگان با دارا بودن پتانسیل های بالقوه و داشتن ۵۰ واحد صنعتی بزرگ نباید نیروی متخصص بیکار داشته باشد. 

‎وی با تاکید به استفاده از نیروهای هرمزگانی در سازمان توسعه مکران، افزود: از آنجایی که بیشترین وسعت مناطق مکران از آن هرمزگان است و حدود ۶ سال از تاسیس سازمان توسعه مکران در این منطقه می گذرد اما هیچ هرمزگانی در این سازمان مشغول به فعالیت نیست و کمترین نقش را در این مناطق دارند و بکارگیری نیروهای هرمزگانی در این منطقه نیز جز خواسته های اصلی ما است. 

‎امینی پوری در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: از آنجایی که این منطقه مهم دارای ظرفیت های فراوانی است اما به غیر حوزه نفت و گاز فعالیت خاصی در این زمینه شاهد نبودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه