English

امام جمعه بندرلنگه:

از سخنانی که رنگ و بوی اختلاف می دهد، پرهیز کنیم

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: در شرایط کنونی از ایراد هر کلمه ای که رنگ و بوی اختلاف و تفرقه می دهد باید پرهیز کنیم.

از سخنانی که رنگ و بوی اختلاف می دهد، پرهیز کنیم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه ضمن اشاره به واقعه عاشورای حسینی اظهار داشت: امت اسلامی باید از واقعه عاشورا درس عبرت بگیرند و اگر حادثه عاشورا نبود، قطعا این فداکاری بزرگ در تاریخ اسلام پیش نمی آمد و یقینا اسلام دچار انحرافاتی می شد.

حجت الاسلام شریفی ابراز داشت: جهت گیری  در عزاداری امام حسین باید در راستای گسترش تبیین و آگاه سازی، محکم کردن ایمان مردم و گسترش روح تدین، شجاعت و غیرت دینی باشد.

به گفته وی، جمهوری اسلامی ایران دشمنان متعدد وجدی دارد که سالهاست جنگی همه جانبه و ترکیبی را به این نظام و ملت تحمیل کرده اند اما در این برهه حساس کنونی می شود با اتحاد و انسجام ملی یک ضرورت غیرقابل انکار را در جامعه بوجود آورد.

امام جمعه بندرلنگه در ادامه سخنانش تصریح کرد: رفاقت و همدلی میان اشخاص و جریانهای سیاسی در دوره پسا انتخابات یکی از نمودهای بارز این ضرورت ملی است.

وی همچنین با تاکید بر امید آفرینی در جامعه افزود: یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امیدبخشی است و همچنین از عوامل افزایش امید؛ اتحاد و همدلی میان چهره های فعال در جامعه است.

حجت الاسلام شریفی در ادامه گفت: اگر مردم ببینند افراد و چهره های سیاسی با وحدت و هم افزایی به دنبال حل مشکلات هستند به طور قطع تأثیری عمیق بر میزان امید آنها خواهد داشت و برای تبدیل رفتارهای رقابتی به رفاقتی همه مسئولیت و وظیفه خاص خود را دارند.

امام جمعه بندرلنگه عنوان کرد: هواداران باید از جو رقابتی و ورزشگاهی دوران انتخابات خارج شده و بدانند که همه ما با هر گرایش و سلیقه ای یک ملت هستیم و سرنوشت مشترکی داریم.

وی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: از سخنانی که رنگ و بوی تفرقه و اختلاف می دهد، پرهیز کنیم و برای ساختن کشور همه باید احساس مسئولیت داشته باشید چون دشمن به دنبال ایجاد اختلاف میان دل داده های انقلاب است، پس مراقب باشید. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه