English

در راستای توانمندسازی مادران:

همایش‌های مادر دانا، کودک توانا در هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری سلسله همایش‌های مادر دانا، کودک توانا برای توانمندسازی مادران دارای فرزند زیر ۹ سال در استان خبر داد.

همایش‌های مادر دانا، کودک توانا در هرمزگان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان
، مصطفی رجبیان رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: سلسله همایش‌ مادر دانا، کودک توانا  با شعار من یک مادر دانا، توانا و مسئول هستم با هدف توانمندسازی مادران دارای فرزند زیر ۹ سال در امر ارزشمند پرورش و تربیت کودک توانا در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی به اشاره به اینکه موضوع اولین همایش، زنگ دوستی با کودک و حفظ قرآن با بازی است، افزود: این همایش با حضور استاد و مدرس مطرح ملی، مهدی فاضلی، تکنولوژیست آموزشی، ارشد روانشناسی و دارنده هفت رتبه اول کشوری برگزار خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ضرورت برگزاری همایش را نیاز هر مادر دانا، به یک دوره تخصصی در امر تربیت فرزندان دانستند و افزود: سنین کودکی نیز بهترین زمان برای تعلیم و تربیت است، از این جهت، مادران می‌توانند با شرکت در این همایش‌ها، به دانش خود در امر تربیت فرزند، چگونگی رفتار با فرزندان و دعوت آنان به نماز، قرآن، انجام کار نیک که می‌تواند برای کودک مفید باشد، بیفزایند.

معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان ادامه داد: به اندازه هر یک سال از عمر کودک، یک دوره تخصصی و هدفمند لازم است که مادران مسلط به امر مهم تربیت فرزندان باشند، لذا با برگزاری سلسه همایش‌های مادر دانا و کودک توانا، در نظر داریم شبکه‌ای از مادران دانا و توانمند تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: مادران دانا قادرند فرزندان توانا پرورش دهند بنابراین از همه مادران دعوت بعمل می‌آید تا در این همایش شرکت کنند و با حضور خود در همایش فوق، در امر مهم تربیت فرزند، مفید واقع شوند.

این مسئول با اشاره به محدود بودن ظرفیت شرکت کنندگان در خصوص نحوه ثبت نام در این همایش تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک https://survey.porsline.ir/s/qhn5CYBz  یا به وب سایت WWW.BNDRAZAVI.IR مراجعه کنند.

این همایش، روز جمعه ۳۰ شهریور ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در محل تالار شهید آوینی شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه