English

معرفی داوران بخش طراحی و نقاشی فجر

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر داوران بخش طراحی و نقاشی این رویداد هنری را شناخت.

معرفی داوران بخش طراحی و نقاشی فجر
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر عبدالحسینی، دبیرکل جشنواره شانزدهم با صدور احکامی مجزا مصطفی گودرزی، مرتضی اسدی و علی رسولی را به عنوان داوران بخش طراحی و نقاشی این رویداد هنری معرفی کرد. 

مرتضی اسدی متولد ۱۳۳۶، هنرمند و مدرس  رشته نقاشی است. او دارای مدارک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد تصویرسازی از همین دانشگاه و نیز دکتری پژوهش هنر از دانشگاه شاهد است. 

علی رسولی متولد ۱۳۳۸، هنرمند رشته‌ نقاشی و دارای مدرک کارشناسی ارشد این رشته است. او در سال‌های اخیر علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های هنری، نمایشگاه‌هایی را در سطوح ملی و بین‌المللی برگزار کرده است.

مصطفی گودرزی متولد ۱۳۳۹، هنرمند و مدرس رشته‌های نقاشی و طراحی گرافیک است‌. او دارای مدرک دکتری هنرهای تجسمی از دانشگاه رن و همچنین دکتری تاریخ هنر از دانشگاه سوربن فرانسه است. 

پیش از این نیز کاظم چلیپا به عنوان دبیر بخش طراحی و نقاشی فجر شانزدهم معرفی شده بود.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی بهمن امسال در موزه هنرهای معاصر تهران، مراکز معتبر نمایشگاهی پایتخت و سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس آنچه که ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر اعلام کرده است علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره شانزدهم و کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد هنری می‌توانند تا روز شنبه ۲۵ آذر (حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح) به سایت Fajrtajasomi.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه