English

دو فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود

بمناسبت فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی، دوفیلم پهلوانی برای جامعه ورزش پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

دو فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، فیلم‌های سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقه‌مندان فیلم‌های پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

قرار است این ۲ فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه‌های نمایش، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان هر 2 اثر گفت: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده‌اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه‌های نمایش، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی «نذر بی بی» را هم آماده نمایش دارد، اظهار کرد: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» در نوبت اکران سینماهای «هنر و تجربه» است. «پهلوان هرگز نمی‌میرد» تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی، جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، حمید کریمی، رحمان مقدم، حشمت آرمیده، کیانوش گرامی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند. «پهلوان واقعی» هم با بازی فریبا ترکاشوند، ابوالفضل بیات، حمید دبستانی، عباس بابایی، صفر اجلی و حمید کریمی روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه