English

تعطیلی سینماها به مناسبت اربعین حسینی

همه سینماهای کشور از ساعت 18 روز شنبه 3 شهریور ماه تا صبح دوشنبه 5 شهریور تعطیل هستند.

تعطیلی سینماها به مناسبت اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری موج

، زمان دقیق تعطیلی سینماها از ساعت 18 روز شنبه 3 شهریور ماه آغاز می‌شود. روز یکشنبه 4 شهریور به صورت کامل تعطیل هستند و فعالیت خود را از روز دوشنبه 5 شهریور ماه از سر می‌گیرند.

در مرداد امسال، سه میلیون و ۸۱ هزار و ۸۴۹ نفر به سینما رفتند که پرمخاطب‌ترین روز، سه‌شنبه-۹ مردادماه- با ۲۳۴ هزار و ۶۵ نفر و پرفروش‌ترین روز، جمعه- ۵ مردادماه- با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان بود، پیش‌بینی می‌شود در شهریورماه نیز استقبال مخاطبان از سینما پرشمار باشد.

از بین فیلم‌های اکران شده در مرداد، «تگزاس ۳» با فروش بیش از ۵۱ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به عنوان فیلم اول؛ «پول و پارتی» با فروش بیش از ۵۰ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به عنوان فیلم دوم و «خجالت نکش ۲» با فروش بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان به عنوان فیلم سوم معرفی شدند.

در بین سینماهای پرمخاطب مرداد، پردیس سینمایی کوروش تهران با ۱۴۸ هزار و ۳۰۰ بیننده، سینمای اول، پردیس سینمایی ایران مال با ۱۲۰ هزار و ۶۷۰ بیننده سینمای دوم و پردیس سینمایی هنر شهرآفتاب با ۸۴ هزار و ۶۶۹ بیننده سینمای سوم مرداد ماه ۱۴۰۳ بودند.

۴۰ سینما ی پرمخاطب مرداد بیش از ۵۵ درصد از کل مخاطبان سینما را به خود اختصاص دادند و متوسط ضریب اشغال این سینماها به بیش از ۲۸ درصد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه