English

رادیو صبا با انتخاب مردم برنامه پخش می‌کند

مدیر رادیو صبا اعلام کرد که به منظور ساماندهی جدول پخش شبکه مطابق با سلایق مخاطبان، نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه را برگزار می‌کند.

رادیو صبا با انتخاب مردم برنامه پخش می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، این شبکه رادیویی برای شناسایی محبوب‌ترین برنامه‌ها با هدف ارتقاء کیفیت، یک نظرسنجی مردمی برگزار می‌کند.

مجتبی حاجی یوسفی ـ مدیر روابط عمومی شبکه ـ ضمن اعلام این خبر در این زمینه گفت: با توجه به اهمیت نظر مخاطبان در برنامه‌سازی این شبکه رادیویی برای بهتر شدن کیفیت برنامه‌ها با برگزاری یک نظرسنجی مردمی قرار است پنج برنامه محبوب شبکه را به انتخاب مخاطبان معرفی کند.

وی افزود: در این نظرسنجی که از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود مخاطبان می‌توانند با مراجعه به تارنمای رادیو صبا برنامه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر روابط عمومی رادیو صبا درباره این نظرسنجی توضیح داد، «مخاطبان می‌توانند با انتخاب برنامه مورد نظر خود این شبکه رادیویی را در شناسایی برنامه‌های پرطرفدار و مورد علاقه شنوندگان یاری کنند، در این مسیر طی دو هفته‌ای که نظرسنجی انجام می‌شود در کانال و تارنمایی شبکه در پیام رسان بله برنامه های شبکه معرفی خواهند شد، تا علاقمندان بتوانند با آگاهی بیشتری انتخاب کنند.»

حاجی یوسفی افزود: این نظرسنجی برای تمامی برنامه‌های شبکه که شامل ۳۷ عنوان است انجام می‌شود و نتایج آن ان‌شاءالله هفته اول مهر اعلام خواهد شد؛ البته همزمان با این نظرسنجی ارزیابی کارشناسی برنامه‌ها نیز انجام می‌شود تا پس از بررسی هر دو اقدام جدول پخش‌ پاییز شبکه طراحی شود.

این نظرسنجی از روز شنبه ـ ۱۷ شهریور ـ به مدت دو هفته از طریق تارنمای رادیو صبا برگزار می‌شود. شنوندگان می‌توانند با مراجعه به نشانی radiosaba.ir در این نظرسنجی شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه