English

شبنم مقدمی در جشنواره بین المللی «عشق» جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد

شبنم مقدمی، بازیگر تلویزیون و سینما موفق به کسب یک جایزه جهانی در رشته بهترین بازیگر مکمل زن از جشنواره «عشق» شد. این جشنواره با موضوع صلح و کمک به کودکان، هرساله در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

شبنم مقدمی در جشنواره بین المللی «عشق» جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد
به گزارش خبرگزاری موج

​، شبنم مقدمی که با فیلم « زنبور کارگر » به کارگردانی افشین صادقی در جشنواره بین المللی «عشق» حضور داشت، موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکل زن را از این جشنواره از آن خودش کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم عشق در سال ۲۰۱۵ و با هدف معرفی فیلم‌های در زمینه صلح و کمک به کودکان جهان راه اندازی شده است. این جشنواره در ابتدا تنها از کشورهای انگلسی زبان متقاضی می‌پذیرفت، اما از سال ۲۰۲۲ با هدف صلح جهانی فیلم‌هایی از همه جهان را در رقابت خود شرکت می‌دهد.

امسال هم از ایران در بخش آثار بلند سینمایی، سه فیلم «زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی، «زنی با ارابه چوبی» به کارگردانی خدادا جلالی و «آخرین تانگو با پری» به کارگردانی اشکان شاپوری، در این جشنواره جضور پیدا کردند که در نهایت فیلم صادقی موفق شد در دو رشته بهترین بازیگر مکل زن برای شبنم مقدمی و بهترین فیلمبردار برای روزبه راگا برنده جایزه شود. فیلم «زنبور کارگر» محصول سال ۱۳۹۸ است که پس از سه سال موفق شد شهریور ماه سال ۱۴۰۲ روی پرده برود.

در این فیلم مقدمی نقش زنی به نام الهام فروزنده را بازی می‌کند که برای شرکت در انتخابات مجلس نامزد شده شده است. او در آستانه شروع تبلغاتش با یک چالش بزرگ مواجه می‌شود. پسر او بر اثر یک درگیری، مردی را به قتل می‌رساند و او در صدد این برمی‌آید که از پسرش رفع اتهام کند.

مقدمی تاکنون موفق به کسب دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «امروز» ، «زاپاس» و«نفس» شده و جوایزی هم از انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، جشن حافظ و جشن سینمای ایران از آن خود کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه