English

امانوئل لوبزکی برای فیلم جدید ایناریتو دوربین به دست می‌شود

کارگردانی که در ۳ سال متوالی اسکار فیلمبرداری را به دست آورد، فیلمبردار فیلم جدید ایناریتو با بازی تام کروز خواهد بود.

امانوئل لوبزکی برای فیلم جدید ایناریتو دوربین به دست می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از ورایتی، در حالی که چند روز پیش خبر زمان فیلمبرداری پروژه هنوز بدون عنوان الخاندرو گونزالس ایناریتو با بازی تام کروز اعلام و روشن شد این فیلم اوایل ماه آینده کار فیلمبرداری‌اش آغاز می‌شود، اکنون مشخص شده امانوئل لوبزکی این کار را برعهده دارد.

فهرستی که در پروداکشن ویکلی منتشر شده نشان می‌دهد امانوئل لوبزکی مکزیکی فیلمبردار فیلم ایناریتو خواهد بود. وی به شکل محسوسی در آخرین فیلم ایناریتو یعنی «باردو» غایب بود و کار فیلمبرداری آن فیلم توسط داریوش خنجی انجام شد.

در واقع لوبزکی از ژانویه ۲۰۲۱، یعنی زمانی که فیلمبرداری فیلم «آمستردام» دیوید او. راسل را انجام داد کار سینمایی دیگری انجام نداده و مشغول فیلمبرداری نیمی از اپیزودهای سریال «سلب مسئولیت» آلفونسو کوارون بود که این کارگردان از مخاطبان خواسته آن را «سینما» بنامند.

لوبزکی ممکن است بهترین فیلمبردار زنده سینمای دنیا باشد هرچند برخی نیز راجر دیکینز فیلمبردار انگلیسی را صاحب این عنوان می‌دانند. لوبزکی ۸ بار نامزدی اسکار بهترین فیلمبرداری را به دست آورده و اولین نفری است که ۳ سال متوالی برای «جاذبه»، «مرد پرنده‌ای» و «بازگشته از گور» برنده این بخش شده است.

سبک لوبزکی پیشگامانه است و فیلم‎های مدرن بسیار به تقلید از سبک وی می‌پرازند. استفاده او از نور طبیعی در «درخت زندگی» ترنس مالیک به اندازه برداشت‌های طولانی‌مدت ویرایش نشده‌اش در «فرزندان مردان» کوارون، بی‌نظیر است.

خلاصه داستان فیلم بعدی ایناریتو پنهان نگه داشته شده، اما روشن است که کروز نقش اول فیلم را برعهده دارد و ساندرا هولر، ریز احمد، جان گودمن، مایکل استولبارگ، جسی پلمونز و سوفی وایلد دیگر بازیگرانش هستند. این فیلم درباره قدرتمندترین مرد جهان است، که پیش از آن که فاجعه‌ای که خود به راه انداخته همه چیز را نابود کند، ماموریتی دیوانه‌وار را آغاز می‌کند تا ثابت کند ناجی بشریت است.

با توجه به احتمال فیلمبرداری در ماه نوامبر، تعجب آور نیست که شاهد اکران این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۵ باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه