English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

شهید رئیسی امضای قبولی را از مردم گرفت

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهید رئیسی امضای قبولی را از مردم ایران گرفت و ملت نشان دادند تا چه اندازه از عملکرد رئیس جمهورشان رضایت دارند.

شهید رئیسی امضای قبولی را از مردم گرفت
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی دوشنبه در مراسم سوگواری رئیس جمهور شهید و همراهانشان که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت این حادثه دلخراش به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، اظهار کرد: از نوع پیام رهبرمعظم انقلاب می توان به عمق فاجعه و فقدان این خدمتگزاران صدیق پی برد.

وی با اشاره به اینکه در پیام رهبری ۱۱ ویژگی بارز شهید رئیسی عنوان شده است، افزود: مردمی، باکفایت، پرتلاش، خدمت رسان، فداکار، خستگی ناپذیر، خدمتگزار، صمیمی، مخلص و با ارزش، از خصوصیاتی است که در پیام رهبری خطاب به ریس جمهور شهید ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: متن این پیام معظم له تاکنون درباره هیچ شخصیت و مسئولی صادر نشده بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: شامگاه گذشته بیشتر مردم کشور بحدی نگران بودند و تا صبح بیدار ماندند تا روزنه ای که در دل هایشان ایجاد شده بود به حقیقت تبدیل شود ولی اینگونه نشد.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی امضای قبولی خود را در عرصه خدمت‌رسانی از مردم گرفت، افزود: رهبر معظم انقلاب برای آل هاشم عنوان روحانی محبوب و معتبر را بکار بردند که این بیانگر جایگاه رفیع این روحانی عالیقدر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه این شهدای بزرگوار الگوی همه ما در زندگی هستند، گفت : شهید رئیسی در سفر ۲ روزه به استان در خصوص افتتاح راه آهن و فرودگاه که عده ای آنرا منتسب به افراد و دولت های دیگر می دانستند فرمود مهم نیست کی انجام داده مهم این است که کار مردم انجام شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: دوران ریاست جمهوری های زیادی را دیده ام و همه آنها با کش و قوس های فراونی مواجه شدند و زحمت کشیدند ولی نبود کسی به اخلاص و تلاشگری شهید رئیسی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه