English

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در سنندج

این نمایشگاه فرصتی است که تولیدکنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را گسترده‌تر به بازار کشاورزی معرفی نمایند .

برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در سنندج
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، پیمان اسکندری اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته از 17 الی 20 مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:‌در این نمایشگاه جامع، آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های دام و طیور« انواع نژادهای دام و طیور، تجهیزات پرورش، فرآوری محصولات دامی و طیور»، آبزیان«پرورش ماهی، میگو و سایر آبزیان، تجهیزات پرورش و فرآوری محصولات آبزی»، نهاده‌های کشاورزی«انواع دان، سموم کشاورزی، کودهای شیمیایی و زیستی، بذرهای اصلاح شده» و ماشین‌آلات کشاورزی« تراکتور، کمباین، ادوات کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و گلخانه‌ای» برگزار خواهد شد.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، صنایع جانبی« بسته‌بندی محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی» و لوله و اتصالات آبرسانی«انواع لوله و اتصالات مورد نیاز در سیستم‌های آبیاری و کشاورزی» از دیگر حوزه‌هایی است که آخرین دستاوردهای آن در این نمایشگاه به معرض دید قرار داده می‌شود.

وی اضافه کرد:‌این نمایشگاه فرصت مناسبی است که تولیدکنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را گسترده‌تر به بازار معرفی کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه ایجاد ارتباط توزیع‌کنندگان با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان جدید، آشنایی کشاورزان با آخرین فناوری‌ها و تجهیزات کشاورزی و تبادل دانش و ایده‌های نوین دانشجویان و پژوهشگران از فرصتهای ایجاد شده در این نمایشگاه خواهد بود.
 
وی در پایان گفت:‌ از همه فعالان حوزه کشاورزی دعوت می‌شود تا با حضور در این نمایشگاه، از نزدیک با آخرین دستاوردهای این صنعت آشنا شده و فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری را از دست ندهند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه