English

مسابقات منطقه ای قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان و همسران کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از۳ تا ۵ مرداد ماه سال جاری به میزبانی عقیدتی سیاسی منطقه غرب ارتش در کرمانشاه برگزار می شود.

مسابقات منطقه ای قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هدف از برگزاری این مسابقات گسترش فرهنگ و معارف غنی و نورانی قرآن کریم و آشنایی بیش از پیش فرزندان و همسران کارکنان ارتش با این معارف نورانی است و بیش از ۱۸۰ نفر از برگزیدگان مرحله یگانی از استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان در این رقابت قرآنی حضور دارند.

بر پایه ی این گزارش راه یافتگان به این مرحله از مسابقات، برگزیدگان مرحله یگانی در رشته های اذان، قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم هستند که برای کسب عناوین برتر در مرحله منطقه ای با هم به رقابت می پردازند.

گفتنی است که مسابقات در سه بخش فرزندان پسر و دختر و همسران برگزار می شود و شرکت کنندگان در مقاطع سنی بالاتر هم در رشته های اذان، حفظ ۳جزء، ۵جزء، ۱۰جزء، ۱۵جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و تفسیر قرآن کریم با هم به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است؛ مراسم اختتامیه ای و آیین تجلیل از برگزیدگان رشته های مختلف این دوره از مسابقات هم روز سه شنبه ۵ مرداد ماه سال جاری مصادف با روز ملی کرمانشاه و سالروز پیروزی عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور مسئولان لشکری و کشوری در هتل گلایول برگزار می شود و برگزیدگان این مرحله جواز راهیابی به مسابقات کشوری نیروی زمینی ارتش که شهریور سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود را کسب می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه