English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر مصداق بارز فرهنگ بسیجی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر را مصداق بارز فرهنگ بسیجی و کمک خالصانه به همنوعان نیازمند است.

فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر مصداق بارز فرهنگ بسیجی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران دکتر غلامعلی فخاری در دیدار با فرمانده بسیج ادارات استان با تمجید از فرهنگ بسیجی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی فرهنگ خدمت بی منت به مردم است و ترویج این فرهنگ و التزام به مفاهیم عمیق آن می تواند جامعه را بیمه کند و از دامنه مشکلات بکاهد.

وی فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر را مصداق بارز فرهنگ بسیجی و کمک خالصانه به همنوعان نیازمند دانست و ادامه داد: باید با الگوسازی و ترویج عملی تفکر بسیجی، از فشارهای موجود بر خانواده های آسیب پذیر بکاهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بسیج را خادم واقعی مردم و نماد تفکر دین مبین اسلام برشمرد و بر ضرورت توسعه خدمات به همنوعان نیازمند از طریق هم افزایی تأکید کرد.

در ادامه فرمانده بسیج ادارات استان نیز از خدمات جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد و گفت: بسیج در هلال احمر مأموریتش در راستای اهداف هلال احمر است و هدف اصلی این مجموعه تسهیل خدمت به مردم است.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: بسیج در کنار مدیران کمک کننده و تقویت کننده خدمت رسانی و کاهنده مشکلات و آسیبها است.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی و فرهنگ سازمانی هلال احمر در تمامی موارد مشترک و هم افزا است.

فرمانده بسیج ادارات استان بیان داشت: فرهنگ هلال احمر و مأموریت ذاتی این سازمان، نجات جان انسان است که بر اساس فرهنگ دین مبین اسلام، نجات جان همه انسانها است.

وی افزود: خودامدادی و دگرامدادی به عنوان فرهنگ سازمانی هلال احمر، به عنوان یک راهبرد باید در جامعه توسعه یابد.

شعبانی عنوان داشت: جمعیت هلال احمر از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه و خدمت رسانی دارد و این ظرفیت در سایه تعامل و هم افزایی با سازمان بسیج می تواند دوچندان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه