English

امیر شوشتری:

تاکید بر گسترش همکاری‌ بین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: رسالت دانشگاه فرهنگیان در حوزه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاکید بر گسترش همکاری‌ بین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: روابط مشترک میان دستگاه تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان استان باید توسعه یابد

شوشتری این سخنان را در نشست مشترک با مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می‌رود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: رسالت دانشگاه فرهنگیان در حوزه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

شوشتری همچنین افزود: بر گسترش تعاملات و همکاری‌های فی مابین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان تاکید داریم و ارتباط میان دستگاه تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان باید مستحکم و پایدار باشد.

رمضان نیری، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در ادامه این جلسه گفت: تمامی ظرفیت‌های این دانشگاه در خدمت آموزش و پرورش استان قرار خواهد داشت نیری خاطرنشان کرد: امیدواریم با حفظ و گسترش همکاری ها، تعاملات فی مابین این دانشگاه و آموزش و پرورش استان روز به روز توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه