English

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار:

ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مردم ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانستند فتنه ۸۸ را خنثی کرده و دشمنان نظام را شکست دهند.

ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار ظهر امروز در مراسم معارفه امام جمعه شهرستان بدره اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب تا کنون فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته که فتنه ۸۸ از مهمترین آنان بوده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه فتنه ۸۸ با نقش مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد، افزود: مردم ما وقتی فهمیدند که این جریان باطل است، خود را از فتنه‌گران جدا کرده و حماسه بزرگ ۹ دی را رقم زدند.

وی تصریح کرد: امروزه نیز که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و باورهای دینی ما هستند، همه باید گوش به فرمان رهنمود‌های رهبری باشیم تا به سعادت برسیم.

کریمی تبار با اشاره به اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند، افزود: نماز جمعه جزو جدایی‌ناپذیر حکومت اسلامی و قرارگاه فرهنگی جامعه است و امام جمعه نیز به عنوان هدایت کننده فعالیت‌های فرهنگی و دینی فرمانده این قرارگاه است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام محسن دانیاری به عنوان امام جمعه شهرستان بدره معارفه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه