English

استاندار هرمزگان خواستار اختیارات ویژه‌ی استانی شد

استاندار هرمزگان خواستار اختیارات بیشتر استانی در تصمیم‌گیری شد و افزود: برای اینکه مردم تغییرات سریع روی کار آمدن دولت را ببینند، نیازمند اختیارات ویژه‌ای هستیم.

استاندار هرمزگان خواستار اختیارات ویژه‌ی استانی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور، وزرا و معاونین بر هشت ابر مشکل استان تأکید کرد و افزود: شعار دولت را مبنا قرار داده‌ایم و بر همین اساس برنامه‌های مختلف را تفکیک کردیم تا به مرحله اجرا درآید.

وی اضافه کرد: ۳۷۵ روستا در هرمزگان باید با تانکر آب‌رسانی شود و هفت هزار به ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا پرونده تأمین آب بسته شود.

استاندار هرمزگان ضمن بیان این‌که ۵۰۰ روستای استان خالی از سکنه شده است، افزود: عمده‌ترین مشکل کشاورزی تعیین تکلیف مالکیت است و این موضوع باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاری از سوی کشاورزان انجام نشود.

وی بیان داشت: هرمزگان خاک دارد اما مشکل ما آب است و باید تأکید کنیم که در بشاگرد پتانسیل خوبی برای گیاهان دارویی وجود دارد.

دوستی خواستار اختیارات بیشتر استانی در تصمیم‌گیری شد و افزود: برای اینکه مردم تغییرات سریع روی کار آمدن دولت را ببینند نیازمند اختیارات ویژه‌ای هستیم.

وی گفت: با مجوز صید در آب‌های دور می‌توانیم فشار را از آب‌های سرزمینی برداریم و این مسئله می‌تواند کارساز باشد.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: در حال حاضر از بندرلنگه ۱۶۰ هزار خودرو وارد می‌شود و بندرلنگه در واردات ظریفت ۱۸۰ خودرو را دارد.

وی در پایان گفت: تجارت ته لنجی اقتصاد استان را زیرورو خواهد کرد و خواهش دارم راهکار برای رونق اقتصاد لنج داران ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه