English

وزیر آموزش‌وپرورش :

منتظر ابلاغ افزایش حقوق کارکنان خدماتی مدارس تا ۲ میلیون تومان هستیم

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: با مصوبه مجلس و حمایت دولت، پیش‌بینی می‌شود حقوق خدمتگذاران ۲ میلیون تومان افزایش یابد اما در این خصوص منتظر ابلاغ هستیم.

منتظر ابلاغ  افزایش حقوق کارکنان خدماتی مدارس تا ۲ میلیون تومان هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش در حاشیه اختتامیه اولین جشنواره ملی معلمان جهادی با بیان اینکه در افزایش حقوق کارکنان خدماتی تابع قانون هستیم گفت: هر چه قانون تصویب کند آن را دنبال می کنیم. با مصوبه مجلس و حمایت دولت، پیش‌بینی می‌شود حقوق خدمتگذاران ۲ میلیون تومان افزایش یابد اما در این خصوص منتظر ابلاغ هستیم.

وی افزود: بیش از ۱۵ هزار گروه جهادی در کشور در حوزه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین، جهاد آموزش، جهاد عمرانی، شاداب سازی مدرسه‌ها، متناسب سازی هم کمک عملی و واقعی و هم درس آموزی حقیقی برای دانش آموزان انجام داده‌اند و امروز توسط معاون اجرایی رئیس جمهور از این جهادگران تقدیر شد و یک پیام منتقل کرد و آن نشان دادن روحیه جهادی و قله‌های حوزه جهاد در تعلیم‌وتربیت بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش‌وپرورش به دلیل فرهنگ ناب حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت کشور، پیشرو در عرصه‌هایی مانند رویدادهای واقعی از جنس سیل، زلزله، جهاد تبیین، پیشگیری از ترک تحصیل و ...بوده و پیشروتر از خیلی از دستگاه‌ها کار کرده است افزود: امروز از تعدادی از جهادگران به نمایندگی از جامعه بزرگ خیرین و جهادگر تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه