English

مسئول کمیته بهداشت قرارگاه مردمی اربعین قم خبر داد؛

ویزیت بیش از ۴۴۰ زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: از زمان استقرار موکب بهداشت و سلامت در این قرارگاه تا کنون بیش از ۴۴۰ زائر به‌صورت رایگان ویزیت شده‌ و مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

ویزیت بیش از ۴۴۰ زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مریم زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه 15 نیروی متخصص بهداشت و درمان در سه شیفت کاری 24 ساعته در خدمت زائران اربعین حسینی هستند اظهار کرد: ۴۴۰ نفر از زائران تا کنون به واحد بهداشت و درمان قرارگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد مراجعه‌کننده ۲۸۰ نفر خانم، 130 نفر آقا و نیز 30 نفر از مراجعه‌کنندگان را هم کودکان تشکیل داده‌اند. 

وی افزود: اکثر بیماران مراجعه‌کننده با علائمی مانند، سرماخوردگی، ضعف و بی‌حالی، افت فشار و بیرون‌روی به موکب بهداشت و درمان قرارگاه مراجعه کرده و مورد و توسط نیروهای متخصص حاضر در موکب مورد طبابت قرار گرفته‌اند.

زارعی ادامه داد: طی این مدت از تاریخ 24 مردادماه آمبولانس مستقر در قرارگاه چهارنوبت مأموریت گرفت و بیمارانی را که دچار ضرب‌دیدگی پا، سرماخوردگی، بیماری قلبی و قندی شده بودند برای ادامه درمان مراجعه کنندگان را به بیمارستان منتقل کرد. 

وی تصریح کرد: در کنار دو پزشک و دو پرستار و راننده آمبولانس در طول 24 ساعت یک متخصص مامایی نیز برای بانوان زائر در نظر گرفته شده است و به زائرین بانو خدمت‌رسانی می‌کند.

زارعی در پایان گفت: موکب بهداشت و درمان قرارگاه اربعین واقع در امامزاده شاه جمال‌الدین یکی از موکب‌های تخصصی قرارگاه است که طی سال‌های گذشته به زوار اربعین آقا امام حسین (ع) به‌صورت رایگان مراجعه‌کنندگان را پذیرش کرده و داروی موردنیاز بیماران را نیز تأمین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه