English

جانشین فرماندهی انتظامی قم خبر داد؛

دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی و کشف ۲۰ فقره سرقت در سطح استان خبر داد.

دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، منوچهر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت‌های شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر مقدس قم باتوجه‌به ایجاد جو ناامنی و احساس تهدید خطر عموم شهروندان در صورت بروز آتش‌سوزی و نیاز به آتش‌نشانی، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان 2 نفر بوده که اعتیاد به مواد مخدر داشتند و اقدام به سرقت شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح استان می‌کردند.

نصیری ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی استان هویت 2 نفر از سارقان شناسایی و پس از کسب هماهنگی با مقام قضائی استان طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا نیز از سارقان کشف و توقیف شد. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی پلیسی، به 20 فقره سرقت شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح استان اعتراف کردند.

وی اعلام کرد: در ادامه مأموران موفق شدند 2 نفر مال‌خر اموال مسروقه را نیز شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه