English

با تلاش مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قم؛

نخستین وب‌سایت آزمایشگاه مجازی میکروب‌شناسی در قم فعال شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وب‌سایت آزمایشگاه مجازی میکروب‌شناسی برای اولین بار در این استان آغاز به کار کرد.

نخستین وب‌سایت آزمایشگاه مجازی میکروب‌شناسی در قم فعال شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، رحیم عالی گفت: وب‌سایت آزمایشگاه مجازی میکروب‌شناسی محصول طرح فناوری مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قم بوده که با استفاده از منابع جامع و به‌روز دنیا در حوزه آزمایشگاه میکروب‌شناسی سعی شده برای اولین بار با دید کاملاً بالینی و با به کارگیری از فضایی مجازی و در نظر گرفتن همه ابعاد مورد نیاز، باشد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این مجموعه بعد از تکمیل، مورد ارزیابی برخی اساتید این حوزه (بالینی و علوم پایه) از دانشگاه‌های مختلف کشور و برخی از مسئولین فنی آزمایشگاه‌ها قرار گرفته و همگی بر کاربردی بودن آن و استفاده به‌عنوان یک منبع آموزش الکترونیک و تأثیرگذار و همچنین کمک به آزمایشگاه‌های تشخیص طبی تأکید داشتند.

وی بیان کرد: فاز اول این طرح آماده بهره‌برداری بوده و با لینک مستقیم از آدرس onlinemicrobiolab.ir قابل دسترس است که امید است این مجموعه مورد استفاده اساتید و دانشجویان در رشته‌های علوم پزشکی، علوم آزمایشگاهی، زیست‌شناسی و سایر رشته‌های مرتبط در مقاطع تحصیلی مختلف (خصوصاً تحصیلات تکمیلی) در سراسر کشور قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه