English

استاندار همدان:

در سال جاری ۷.۵ میلیارد تومان به موزنه هگمتانه تخصیص یافت

استاندار همدان اعلام کرد: ۷.۵میلیارد تومان اکنون برای تکمیل موزه هگمتانه همدان در سال ۹۶ به همدان اختصاص یافته است و یک میلیارد نیز برای قفسه ها به همدان اختصاص یافته است.

در سال جاری 7.5 میلیارد تومان به موزنه هگمتانه تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار همدان در شورای برنامه‌ریزی استان همدان خطاب به مدیران استان‌ اظهار داشت: مردم را از خدمات دولت و نظام آگاه کنید.

وی بیان کرد: در واگذاری پروژه‌ها در همدان هنوز جای کار زیادی داریم و نسبت به سایر استان‌ها بسیار جلو هستیم در استانی تنها ۵ پروژه واگذار شده ولی من تقاضا دارم ۲۰۰ پروژه شناسایی شده هر چه سریع‌تر واگذار شود.

محمدناصر نیکبخت عنوان کرد: صرفه جویی در مصرف آب به اطلاع مردم رسانده شود و تامین آب پایدار برای مردم همدان اقدامات خوبی در حال انجام است که اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه از عملکرد بانک سینا راضی نیستم، افزود: آقای نعمت الهی شنبه به همدان می‌آید و باید تسهیلات روستایی را تعیین و تکلیف کنیم و متقاضیان نیز در جلسه حضور داشته باشند ولی در کل از عملکرد بانک‌های استان رضایت دارم.

استاندار همدان تصریح کرد: ۴۱۰ میلیارد تومان بانک‌های استان از محل رونق تولید پرداخت تسهیلات داشتند بانک‌های دولتی به خوبی عمل می کنند ولی بانک‌های خصوصی همکاری خوبی ندارند.

نیکبخت اعلام کرد: در زمینه اوراق تسویه تاکید دارم تا مدیران استفاده بهینه و به موقع داشته باشند تا از سایر استانها عقب نمانیم.سازمانی که نتواند از فرصتی که در اختیار دارد استفاده کند نهایت کم توجهی را داشته و بریا من قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: دو قول از راه آهن گرفته بودیم یک اینکه قطار همدان به تهران قرار بود تا پایان آبان ماه حل شود که نشد و دوم پیگیری اتصال راه آهن همدان به ملایر بود. و در مورد ۱۲ کیلومتر راه آهنی که از تهران به همدان باید اصلاح می شد پیگیری شود.

استاندار همدان اعلام کرد:  ۷.۵میلیارد تومان اکنون برای تکمیل موزه هگمتانه همدان در سال ۹۶ به همدان اختصاص یافته است و یک میلیارد نیز برای قفسه ها به همدان اختصاص یافته است.

برای وصول مالیات فشاری به مردم وارد نشود

استاندار همدان خطاب به دلشادی، رئیس امور مالیاتی استان همدان گفت: جدای از اینکه نباید به مردم فشاری وارد شود نیز باید سعی کرد تا مالیات به خوبی وصول شود. سهم استانهایی که نفت خیز نیستند از ردیف نفت افزایش می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه