English

محمدحسن درخشان:

رعایت نکات بهداشتی به دلیل آمار بالای مراجعه مبتلایان به کرونا در مشهد

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: شتاب در عملیات واکسیناسیون عمومی علیه کرونا و تکمیل آن، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها از اهمیت زیادی در پیشگیری از کرونا دارد.

رعایت نکات بهداشتی به دلیل آمار بالای مراجعه مبتلایان به کرونا در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: آمار مراجعه مبتلایان به کرونا در مشهد و خراسان رضوی به نسبت بالاست و به دلیل شکننده بودن شرایط ، رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان مورد تاکید است.

در خشان در ادامه این خبر اضافه کرد: هم‌اکنون هشت درصد نتایج آزمایش‌های طبی شهروندان مراجعه‌کننده با علایم مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا به این مراکز منتخب در مشهد مثبت است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین گفت: این رقم در دیگر شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی ۶ درصد است.

وی در ادامه تاکید کرد: شتاب در عملیات واکسیناسیون عمومی علیه کرونا و تکمیل آن، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها از اهمیت زیادی در پیشگیری از کرونا دارد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: ۴۴ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا خدمات ارائه می‌دهد که ۲۲ مرکز از این تعداد در مشهد فعال است.

درخشان در خاتمه این خبر یادآور شد: چهار مرکز منتخب معاینه کرونا در مشهد نیز به طور شبانه‌روزی به شهروندان بیمار و مشکوک به ابتلا خدمات ارائه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه