English

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان:

طرح انضباط‌ بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها از ۳۰ بهمن ماه اجرا می شود

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به طرح انضباط‌ بخشی به تردد موتور سواران، گفت: جامعه هدف برای اجرای این طرح افراد کم سن و سال و اغلب زیر ۱۷ سال هستند که متاسفانه مشکلات زیادی را ایجاد و آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال دارند.

طرح انضباط‌ بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها از 30 بهمن ماه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ فرخ جمالی  رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به  طرح انضباط‌ بخشی به تردد موتور سواران، گفت: جامعه هدف برای اجرای این طرح افراد کم سن و سال و اغلب زیر ۱۷ سال هستند که متاسفانه مشکلات زیادی را ایجاد و آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال دارند.

وی افزود:طرح انضباط‌ بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف این وسیله نقلیه از ۳۰ بهمن در سطح شهرستان همدان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات و حوادث در استان به موتور سیکلت‌ها و راکبان آنها برمی‌گردد، افزود: جامعه هدف برای اجرای این طرح افراد کم سن و سال و اغلب زیر ۱۷ سال هستند که متاسفانه مشکلات زیادی را ایجاد و آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال دارند.

جمالی با اشاره به طرح انضباط‌ بخشی مطرح کرد: رانندگی بدون گواهینامه، حرکت با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، انجام حرکات مخاطره آمیز، ورود به داخل بوستان ها و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، همراه نداشتن مدرک هویتی و بیمه نامه به لحاظ قانونی تخلف است و با راکبان متخلف موتورسیکلت‌ها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان اضافه کرد: ماموران در صورت مواجهه با این قبیل تخلف‌ها اقدام به توقیف موتورسیکلت کرده و در تخلفاتی نظیر مخدوش کردن پلاک و تردد با موتورسیکلت فاقد پلاک نیز با تشکیل پرونده، موتورسوار را به مرجع قضایی معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح انضباط‌ بخشی به صورت محسوس و نامحسوس اجرا خواهد شد، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تصادفات جرحی استان در ۱۰ ماهه امسال مربوط به موتوسیکلت‌ها است، به طوری که سهم راکبین موتورسیکلت ۸ نفر فوتی است و راکبین ۳۸ درصد از تصادفات جرحی استان را به خود اختصاص داده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه