English

رئیس کل دادگستری مازندران:

۲ هزار و ۳۲۵ مددجوی زندان‌های استان مازندران در کلاس‌های مهارت آموزی و توانمندسازی فعال هستند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در طی یک سال اخیر حدود ۲ هزار ۳۲۵۵ نفراز زندانیان جهت مهارت آموزی و توانمندسازی معرفی و در حال فعالیت هستند.

2 هزار و 325 مددجوی زندان‌های استان مازندران در کلاس‌های مهارت آموزی و توانمندسازی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به تعداد زندانیان شاغل در زندان‌های استان مازندران اظهار داشت: از تیرماه سال 1400 تاکنون حدود 3 هزار 923 نفر  از محکومان در زندان‌های استان مازندران مشغول به‌‎ کار شده‌اند.

وی ادامه داد: در طی یک سال اخیر حدود 2 هزار 325 نفراز زندانیان  جهت مهارت آموزی و توانمندسازی معرفی و در حال فعالیت هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به میزان مجازات‌های جایگزین حبس در محاکم این استان بیان داشت: 8 هزار 607 مورد مجازات‌ جایگزین حبس در طول یک سال اخیر در این استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد اعمال مجازات جایگزین حبس که الزام به خدمات عمومی رایگان شدند، 117 مورد بوده است، افزود: از سال 1400 تاکنون 549 نفر از محکومان با استفاده از پابند الکترونیک آزاد شده‌اند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه میزان صلح و سازش در پرونده‌ها در طول یک سال اخیر حدود 32درصد بوده است، تصریح کرد: از 128 هزار 510 پرونده، تعداد ۴۱ هزار 131 پرونده منجر به صلح و سازش شده است.

وی تأکید کرد: رسیدگی به 2 پرونده کثیرالشاکی با 201 شاکی که منجر به صدور رأی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه