English

رئیس حوزه قضائی کجور خبر داد؛

صدور آراء مجازات جایگزین حبس در بخش کجور مازندران

رئیس حوزه قضائی بخش کجور با اشاره به اثرات سوء زندان بر سلامت جامعه و خانواده زندانیان گفت: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس ضروری است چون حبس تبعات منفی برای افراد جامعه دارد.

صدور آراء مجازات جایگزین حبس در بخش کجور مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم اکبری رئیس حوزه قضائی بخش کجور با اشاره به تأکید ریاست دادگستری استان مازندران مبنی بر توسعه اعمال مجازات جایگزین اظهار داشت: در این راستا صدور احکام جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماع‌ محور و عام‌المنفعه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به عنوان مثال پیرو ارتکاب بزه دو تن از محکومین، به جای صدور مجازات شش ماه حبس تعزیری، مجازات جایگزین حبس انجام خدمات عمومی به صورت رایگان با رضایت فرد تعیین شد و محکومین با رضایت خود پذیرفتند که به جای حبس، تابلوهای راهنمایی و رانندگی را نظافت کرده و گیاهانی که جلوی دید تابلوها را گرفته را نیز هرس کنند.

رئیس حوزه قضائی بخش کجور گفت: پیرو حفاری غیرمجاز سال گذشته و سال جاری در مناطق امامزاده و تپه تاریخی پایتخت که ثبت شده در آثار ملی است، آغاز رسیدگی به این پرونده‌ها و دستگیری تعدادی از متهمین به عنوان مدعی العموم دستور ترمیم و پر کردن محل حفاری توسط حافران غیر قانونی را تعیین کرده و مأمورین یگان حفاظت میراث فرهنگی با نظارت مراجع انتظامی مبادرت به اجرای دستور قضایی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه